امام جمعه تفرش: گروهک تروریستی داعش فتنه مذهبی عصر معاصر است

پایگاه خبری تفرش:

امام جمعه تفرش گفت:گروه تکفیری داعش یکی از فتنه های مذهبی در عصر و زمان حاضر بوده که به دنبال ایجاد انحراف و اختلاف مذهبی در دین بمین اسلام است.

حجت الاسلام سید محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تفرش، با اشاره به جنایات وحشیانه داعش در عراق اظهار کرد: یکی از فتنه های آخر زمان گروه داعش بوده که با دلارهای آمریکا و ریال های عربستان تجهیز شده است.

وی افزود: این گروه با نام مذهب ، اعتقادات دینی مسلمانان را خدشه دار می کند و فقط به دنبال نابودی دین مبین اسلام است.

امام جمعه تفرش  تصریح کرد: ظلم و ستم بی سبب، غیرمنطقی و غیرقانونی از ویژگی ها و خصلت های استکبار است و ظالمان خواستار عقب ماندگی و عدم پیشرفت مردم جهان هستند.

امام جمعه تفرش با اشاره به حوادث عراق گفت: پس از 11 سال از اشغال عراق توسط آمریکایی ها امروز شاهد این هستیم که پس مانده های رژیم بعثی تشکیلاتی را بنام داعش به وجود آورده اند و عراق را ناامن کرده اند و کشتار بی رحمانه ای را در این کشور به راه انداخته اند.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به اینکه آمریکایی ها داعش را برای خود هم فرصت و هم تهدید می دانند افزود: آمریکا داعش را برای خود یک فرصت می داند تا بوسیله این گروه تکفیری اهداف خود را به پیش ببرد و همچنین آن را برای خود یک تهدید می داند چرا که می داند در آینده نمی تواند این گروه را مهار کند و ممکن است برای آنها خطرآفرین باشد.

وی با بیان این مطلب که عنوان کردن مسئله خلافت اسلامی از جانب گروه تکفیری داعش  تهدیدی جدی برای صلح منطقه محسوب می شود تصریح کرد: در برابر این همه جنایت داعش مجامع بین المللی سکوت کرده اند و آمریکا از یک سو دم از حقوق بشر می زند و از سوی دیگر از داعش حمایت می کند.

امام جمعه تفرش با اشاره به اهمیت و جایگاه ماه مبارک رمضان گفت: افراد در ماه رمضان به مهمانی خدا دعوت میشوند تا روح خود را تقویت کنند و استعدادهای خود را شکوفا تا بتوانند به جایگاه شایسته یک انسان دست پیدا کنند.

وی میهمانان ماه رمضان را مومنین و موحدین دانست و افزود: دعوت شوندگان در میهمانی رمضان ، مومنین و موحدین هستند که خود خداوند دعوت کرده ، قاصد این میهمانی پیامبر اکرم (ص) و کارت دعوت این میهمانی قرآن  است.

حجت الاسلام مومنی با اشاره به سخنان پیامبر (ص) در روزهای پایانی ماه شعبان تصریح کرد: در این میهمانی خداوند بخشش های فوق العاده ای را به بندگان صالحش عطا می کند و خواب، نفس، اعمال، دعا همه و همه مورد پذیرش درگاه الهی قرار می گیرد. 

امام جمعه تفرش گناه نکردن را از آداب اصلی این ماه برشمرد و افزود : بهتر است برای استفاده از این ماه پربرکت آدابش را رعایت کنیم واعمالمان را با آداب این ماه مطابقت دهیم که گناه نکردن از آداب اصلی این ماه است و اگر رعایت کنیم و روزه واقعی بگیریم ، خداوند نظر ویژه ای می کند.

وی ماه رمضان را ماه نزول قرآن دانست و تصریح کرد: قرآن و کلام الهی در این ماه نازل شده و این ماه ظرف قرآن است و در  این ماه و سایر ایام اگر وجودمان را ظرف قرآن قرار دهیم عظمت پیدا می کنیم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:امام جمعه تفرش,پایگاه خبری تفرش, | 1:51 | نویسنده : میثم اله وردی |